I denna ljuva sommar tid

oj oj vad underbar det är när solen tittar fram. Jag har intalat  mig själv hela morgonen att
Nu har de vänt de är slut på regnet o sommaren är här..
Om jag sedan har rätt de får framtiden utvisa men de känns lättare i stjälen att föröka övertyga
mig om att de blir bra.

De är ju något jag i sig kan ha svårt med.. just att förtå att de ska bli bra
När de är något framför mig så är de ofta mitt katastrof tänk slår till..
tänk om de blir så eller så eller inte..
jag vet att de är något jag måse jobba på och de är inte lätt MEN
de ska gå..

Lucas är sin sista dag på fritids i Broby
Han kommer att byta skola till hösten o därmed fritids.
De va en liten vemodig kille som rullade på taxin idag
men de kommar han att fixa galant
Cliff hjäplte oss med att hanlda en påse godis till hans vänner..


har traggat en massa med Miiis med idag
de är så skönt att ventilera livet med henne... just love her..


nu ska jag minsann fånga dagen o njuta sol..




Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är precis likadan som du, man ser inget som ska bli bra känns de som... så tråkigt och vara så negativ inställd. kramisen

2010-06-25 @ 00:15:44
URL: http://beppii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0