stängt

ja nu har jag stängt bloggen. Hoppas att de kommer kännas lika bra som beslutet

Idag har jag bara varit ute o njutit av denna underbara sol..
härligt
Natten va dock ganska så otrevlig men väldigt magont i form av magkatarr
Satan i gatan vad ont..
lite samarin lättade de onda lite o idag stod jag som nummer ett i affären o inhandlade Omoprazol
Hallelulija

i morgon är de storhandling på schemat o de ogillas
jag tycker inte om att storhandla men de är skönt att ha grejor hemma
så de blir min dag i dag..

ska skriva en ordentlig uppdatering när sonen kommit i säng



Kommentarer
Postat av: sickan

Det blir säkert jättebra med låst blogg.Man kan skriva mer öppet när man vet vilka som kan läsa.



Jag har funderat på att skaffa mig en sån jag oxå.

Kram

2010-06-17 @ 18:11:17
URL: http://sickanochalltomkring.blogspot.com/
Postat av: vbm

Det är skönt med låst blogg oftast tycker jag, man kan liksom öppna sig på ett annat sätt. =) kramisen

2010-06-17 @ 20:24:00
Postat av: Lolla

Så uppdatera lite oftare nu! Och skriv lite privatare nu när idioten och andra idioter inte snokar här... ;-) KRAM!

2010-06-20 @ 16:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0