Apan Cliff:

Hejsan Apan Cliff här:
jag har sett att hon den stora kvinnan i detta hus har tagit kort på mig när
och vad jag gör om dagarna.
Jag vet att jag är en busig apa o att min Husse Lucas är den bästa husse man kan ha.
Han är en go kille som månad om mig.
Han är i skolan om dagarna och jag vet inte vad jag ska göra riktig
Leka med den stora kvinnan är inte så kul Då hon bara tycker
jag ska plocka upp efter mig o tycker jag ska tvätta fötterna
Hon är verkligen för jobbig :-)
En dag när mannen med den stora bilen va  på jobbet o Husse va i skolan
va de trist här hemma
Jag tycket att när de va så tyst kunde man ju passa på att chilla, kolla tv eller så
Men icke sa den stora kvinnan.. jag fick städa rummet..fast de bara ha hon o jag hemma..
Hon tyckts inte veta att en liten goseapas favorit sysslesättning är att sova..


och de är precis vad jag ska göra nu...

hej då..


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA

2010-03-29 @ 23:39:43
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: Robin hood.

Hejsan!

Sugen på en ny outfit för bloggen? nu har du chansen i min blogg att bara genom en kommentar att du vill ha en header, kunna få en ps gjort design som jag just nu lottar ut, kolla in och se hur den ser ut!

Kram.



obs. gratis att delta.

Postat av: denise wallberg - ♥

HAHAHA

2010-03-30 @ 00:32:56
URL: http://denisewallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0