dag 60 på 2010

Vill bara skrika..
hatar detta tangetbord de vill inte skriva alla bokstäver om jag inte trycker ner de med våld..
Hur lätt är de att skriva då??
*IRRI*

Jaha
vad har hänt denna måndagen då
nja lite av allt känns de som
strul med lilla S o skolan
de är inte lätt att vara tonåring och de
är inte lätt att vara mamma åt dem
Man tjatar o gnatar
Inte för att man vill vara elak utanför att
man vill att de ska gå bra för dem
O ajg vet att de är inte så man tänker när man är 16
man tycker ju att de dära morsona är de mossogaste generationen i världen
o INGEN absolut ingen fattar
men tro mig mina kära barn
jag fattar jag vet
o jag måste vara tjatig o mossig de liksom
ingick i hela den hära mammagrejen Ni
kommer att bli lika dana de är så

Sonen kom hem idag med ett konstigt märke på halsen
såg ut som en blåsa av någotslag
den va typ 5 cm lång
kunde inte fatta va detta kunde va
de är ju inte insektsid så ett bett hde jag svårt för att tänka mig
o hade någon klämt han med jackan skulle han känt de

jag som har respekt för de som sitter nära luftvägarna o spec på halsen
fick ju nästan typ panik dessutom när han säger att de börjar klia

till saken hör ju att lucas har bara ett stämband som fungerar
så han är "trång" redan utan utslag på halsen


de bestämdes att han skulle låta en läkare titta på detta
men detta är ju inte de lättaste nu när vi så fint har hälsoval.
de är ju inte lätt att hitta en läkare som kan titta på sånna här typ av beskymmer
när VC har stängt och med de menar jag efter kl 17

o jag vet nu kommer säkert många rasa på mig Men
jag tillhör en VC som inte har kvällsöppet den är dessutom privat

Jag tog reda på hur vi skulle gå tillväga med detta
o vi skulle få komma till en annan VC
men VIPS så va denna blåsa borta

kan inte fatta vad detta va
men nu är de borta och jag kommar nog aldrig få reda på va de va
efter detta syns nu bara ett rött steck






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0