ingen bra dag...

nej här i Neverland är de ingen bra dag
värken i min kropp har vaknat idag
de är väldigt jobbigt kan jag säga..
Men Vad göra.. Bita ihop eller bryta i hop
jag väljer de första..

idag är de onsdag om någon nu skulle missat detta
o vanligen om onsdagarna så har Lucas clifftid Men denna onsdagen är de
inget bad så
sonen kommer hem redan nu vid kvart i två..
Vad han o jag ska göra de vet bara han:-9
men ståträna blir de..

I morse så va de strul med taxin..
bilen som skulle hämta lucas o sophie hade gått sönder..
ok de är sånt som kan hända.
jag ringde samres o frågade när bilen kom som kunde ta dem till skolan
kl 8 fick jag till svars och de va ju ok mad tanke på att kl var 750..

kl 810 hade de inte kommit någon taxi..
jag ringer igen och då har de ändrat taxin till 825
Men Hallå så kan man inte göra.. och under tiden som jag pratar med
samres ändrar de tiden till 830
Vid detta laget kan jag jämnföras med en eldsprutande drake som
spottar och fräser
Lyckas dock samla i hop mina känslor och satt mig snällt med barnen o
väntade på taxi..
kl gick o sophie som skulle ha nationella prov blev mer o mer irriterad över att
hon kommer missa detta.. vi fick ringa skolan o förklara att vi va mer eller mindre strandsatta i Neverland..
kl blev 830 o ingen taxi..
835 ingen taxi..
upp med luren ringer samres igen..
fick bara till svars att den är på väg..
ja svarade jag de e möjligt med den är fan inte på min väg..
kvart i kom den..
jag frågade taxichaffisen lite snällt om de va stressigt
o han svarade Nej de är som de är

klart att inte han kan hjälpa detta
han är ju bara den sista i denna länken som gör sitt jobb
så för att inga spydiheter skulle komma över mina läppar tog jag
mina foppatofflor o fick in
*bra jobbat va*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0