Knack Knack

kom in ljuvliga fredag...


då va de dax för fredag igen... framför ligger två lediga dagar med familjen
i de har lovats bra väder o jag bara gillar de..

De är mycke tsom snurrar i mitt huvud this days..
många otänkta tankar som jag inte vill tänka.. just för att jag helt
enkelt inte orkar Men sen är de ju så med tankar att de liksom tvingar sig på en
o ibland får man liksom tänka ut de i alla fall..
de lät rörigt jag vet men de är lite spn jag är.. rörig in the head..


Igår va de storhandling på schemat.. tycker ju inte de är de roligaste
att just storhandla men jag gillar de när man har mat hemma o bara kan fixa middag så.
sonen shoppade sig en skinjacka på Kaphal.. cool som satan blev han..
jag va lite emot de först men när han provade den o jag såg hans leende över just den jackan så
va valet inte svårt.. klart gossen skulle ha en  skinpaj..

skrev papper på bilen med..
så snart kommer "pingu" bo i Hammar i stället
hos en underbar familj som jag hoppas kommer trivas med den..


när man som denna familjen lever med barn som har spec behov så
är de kul att träffa andra familjer som oxå har de så..
man liksom är på samma plan o de finns vissa saker som
man delar just som föräldrar till funktionshindrade..
för övrigt gillar jag inte de ordet... funktionshidrard...
jag säger nog hellre barn med spec behov..
varför vet jag inte. men men..





 



Dessa korten är tagna med 4 veckors mellanrum..
kan glömmer fort...



nu till dagens måste..




Kommentarer
Postat av: Madde

De va roligt ha er här:) hoppas vi ses snart igen ju:) ja faktiskt i ditt fall tycker ja det heter barn med speciellt behov. Hoppas ni får en bra söndag VBG;-)

2010-03-26 @ 09:02:13
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: Sickan

barn med spec.behov låter helt klart mer positivt!



Klart pågen skulle ha en skinn paj :)

2010-03-26 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0