the Lördag

Grattis till min lille"store" son som hade namnsdag..






dagen lördag då hade jag ju lovat flickorna att vi skulle åka ill Nova
i Lund så de fick handla lite kläder.
De gillar Gina tricot.
si satte oss i bilen med destination Lund..
lite galenskap på vägen som alltid när Thefamily ger sig ut

som alltid när jag kör de hållet drar mina tankar tillbax till de månader då min bror va i Höör.
och de är inga trevliga minnsebilder
tårarna rinner fortfarnade när jag kör där o jag känner att jag svek honomför att han hanmade där
Men jag vet oxå att de va de ända att göra
att göra något i alla fall..

o ovan på detta så va de just 3 år sedna kurre dog just i går..
tre år har jag levt vidare utan honom tre år utan att få höra hans röst
tre långa jobbigta år utan...


Efter som jag har världens underbaraste barn Två av dom va med
så gjorde de allt för att pigga upp sin mamma
tack mina gullehjärtan
bara kolla filmen här nedan
de går inte att inte skratta


 

 

 

 

i dag är de söndag.. 80 dagar har gått på 2010

min lillebror o pappa har namnsdag idag

*grattis till dom*

 

dagen i dag kommer bestå av att städa..

segt söndagsnöje..

 

 

puss på er..

 

 

over and out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0