when I was just i liter girl...

..I ask my mother...


åh om man vissa dagar kunde stänga av tankarna, stänga av hjärnan
ta paus från allt tänkande spec de jobbiga tankar de tankar som tar energi
o som liksom tar en.. som berör som ger en tårar..
de som tar tag i magen o gror långt in i ryggmärgen De tankar som aldrig försvinner hur
många gånger man än tanker de..
samtidgit som detta jobbiga som detta svarta o dystra har blivit en del av mig
de är ju jag och de har hänt i mitt liv.. självklart önskar jag av hela mitt hjärta att jag slapp detta
att jag aldrig varit med om det
Men jag kan inte ändra på de som varit
kan inte ta tillbaka de som flyttat till evigeheten
Kan inte rätta mina misstag utan får ta de som de är..

jag är den jag är och har de liv jag har..
what to do what to do..

o om jag kunde fråga dig mamma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0