En fullbordad IDOIT!!

Kan tycka att kalla en person IDIOT är grovt
men denna person kan inte bskrivas mera korrekt än just
de..
jag tycker så illa om denna personen så de finns inte
trodde inte att jag kunde känna sån avsky tilloch med hat
Ja jag hatar.. hatar allt de gjort.. allr de kommer att göra o allt de gör

jag försöket att inte bry mig om dem
jag försöker att titta förbi dem eller
att inte titta alls
ändå hittar de saker i min omgivning att skvalra om
att prata om o de värsta att ljuga om..

skulle kunna ge tillbax med samma mynt om inte värre men
jag väljer att inte sänka mig till den nivån
Mesigt.. ja kanske men för mig så är de en seger..
att ställa mig med näsan i vädret o tänka I don´t give a dam..

så lev ni era nåtsas liv
lev ni på lögner
lev ni på ... jag lever på mitt o trivs med de..

du bara bevisar för mig att de du gör gör du dåligt
de du är är en blek fis
en skugga av de som vi andra är
en förlorare som aldrig når mål
En gång loser alltid loser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0