En kullen natt natt natt

... Fösta natten i ocktobermånad..snacka om att hösten kom som en fläskläpp..
I alla fulla fall så är de som de är..
Helgen är här Sonen är hos sin pappa.. flickorna med sin farfar i Ullared..
O här sitter jag.. ja vad vore en bal på slottet:-)

Ibland bara önskar jag att tankarna kunde ta semeter eller att man hittade en Offknapp åt hjärnan
i alla fall dubbelfilit så de jobbiga kunde susa förbi för en stund

att de ska vara så jobbit att tänka alla tankar som far igenom huvudet

den 11:e närmar sig de är alltså "bara" sex år sedan Lucas kunde gå för sig själv.. Sex år sedan
de hemska vända upp o ner på livet..
sex år av kamp o strid.. sex långa svårta år...
jag vill ge lucas de bästa
Ge honom en bra barndom trotts allt som hänt honom..
vill att han ska kunna säga när han är typ 40 att han hade de bra
Kanske är de så att de är hans mamma som tror att han kräver mer än han gör
att han är hur nöjd som helst o att de är jag som känner mig liten o otillräcklig..
de är kanske så att de är jag som skapar de jobbiga med att räkna dagar o år sedan de hände

ingen människa är felfri eller komplett o tur är de..
himla trist hade de varit..








Hösten 2004 spelade Gessle för sonen nätterna igenom.. d eva de som gav honom lugn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0