FINASTE 18-ÅRINGEN


Tänk att du redan fyllar 18 år..
tiden springer i väg... de känns som de va igår
då du låg i min famn liten o söt
jag tittatde på dig och glädjetårar tjöt
du växte o utvecklasdes, du har formats till en vacker kvinna
jag som då tänkte de är mycket vi ska hinna
men tiden går fort o de rår jag inte på
Men att du en födeseldagsfest ska få..
vi ska sjunga o hurra
ljus att blåsa ut

denna fina kvinna ska få sin 18 -års kalas tillslut
jag älskar dig så hannah
du är en kämpare o du försöker vara alla till lags..
lite väl mycket ibland då jag tycker att du glömmer bort dig själv.
Men jag är trygg med dig i jag tror du vet vad du gör...

vi har din mamma,dogge o dina systrar med pojkvänner hurrar Hurra för dig en hel dag




GrATTIS MIN FLICKA HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG,,, PUZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0