Äntligen

idag kom äntligen sonen säng.. Dock ha de lite problem att få in den på hans rum..
jag ler lite i smyg då de alltid är lika kul att titta på
när folk sliter Jag vet Fy vad jag är elka jag vet :-)

men de blir nog bra om/när de får i hop de..

igår så va de dansstart på rullis sonen har ju dansat innan men vi har tagit en paus
i våras men nu har vi tänkt att börja igen
Så i går då va de första gången i höst
Lucas badar ju innan så jag skulle möta upp dem inne på sommarlust
och de gjorde jag...
Men förvirrad som jag är så glömde jag hans manuella stol hemma
han kör ju sin elis mycket
Så dans för sonen blev de inte i går

jag deremot svängde fläsken lite Usel kondis kan jag säga att jag har
flåsade som om jag behövde syrgas efter tre danser
men KUL va de..
hade glömt hur kul jag tycket de va att dansa..
bra att jag kom på de
synd att jag glömde sonen stol

En annan ska som strulade i går va min Iphone
Jag va först hos ÅsaStinaFrissa o fixade frissen..
klippte mig o köpte en Lätttoning som jag ska sätta i
sen efter att vi varit på semester ska jagh färga de o sätta i längre hår..

i alla fall så när jag va klar där skulle jag ringa maken
men de gick inte De stod att jag skulle koppa upp mig mot Itune
jag gick in på Telenor där jag har mitt abonemang men
de kunde inte hjälpa mig utan de sa bara att jag skulle koppla upp de mot datan hemma
så de va att sätta sig i bilen o hem o fixa detta
dock va de inte så enkelt
o efter att jag gjort allt vad jag kunde tyckte viste
så funkade luren... en stund sen dog den igen..
jag gav upp stängde skiten o va allmänt sur
En telefon ska ju hålla merän tre månader har jag muttrat hela natten
Men i morse så visade min lilla Ajjfån livstecken
jag satte i simkortet o den verka funka
dock är allt borta alla telefonnummer alla foto alla appar..

Hoppas att den lever ett bra tag nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0