Cliff asistenten....

Helgen när sonen inte är hemma är de tomt Jag saknar honom väldigt mycket
så nu när jag sitter med schemat för två vevkor fram har jag lagt en mamma lucas dag o en lucas dogge dag

Jag är rädd i detta assgrej att vi glömmer bort att vara familj,,
de är en bitterljuv sist vi sitter i.. För sonens skull blir de bra med ass. Men han får inte komma utanför familjen de tycker jag är viktigt..

de är ju snart den ´11:e october... de är 6 år sedan olyckan krossa våra liv som vi efter den dagen byggt ändrats känslan inför den datumet är obeskrivligt..

jag ser bilderna farmför mig.. dagligen...
jag blir oxå glad inom mig när jag tänker på alla framsteg han gjort
o så mycket han lärt oss om livet o att inte ta de gör givet..'

jag har ju nu i 6 år haft lucas hemma med lite avlastning från kommunen
framt tills nu då han fick ass..



vi tar en bit i taget allt för att de ska bli så bra som...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0