fredags funderingar

nu knackar helgen på dörren tycker minsann tiden bara springer i väg..
denna helgen är en sån helg där sonen åket till sin pappa Denna terminen är de dock så att han efter s kolan kommer hem en liten stund innan taxin åker till hans pappa
De är lite hattigt kan jag tycka.. Först skolan sen hem en stund o sen taxi till pappa Men men vad gör man hans
pappa kunde inte vara ledig o sonen kan ju inte vara själv.. så de fick bil så här.

just med sonen kan jag säga att de är mycket tankar kring honom just nu..
allt detta med assistans o hur schemat ska vara för att sonen ska få ut bäst av de
och vi andra i familjen ska ju med funka..
som jag har tänkt O hoppas att de fungerar
Har en massa ansökningar att gå igenom
jag hoppas att detta kommer att bli bra

PÅ onsdag nästa vecka ska sonen med sin skola på lägerskola Han
ska sova över, de ska vara i en vikingaby leva vikingaliv Han ser så ifram mot de
och jag är så glad att de verkligen gör allt för att de ska funka med lucas i skolan
idag ringde rertorn o frågade hur jag tycket att de fungerade
jag tycker de fungerar jätte bra o de sa jag ju med
skönt att de bryr sig o ringer de gillar jag..

nej nu ska jag ta tag i hemmet lite
så att de kan bli fredagsmys här..
tror misann jag ska ha lite skumpa idag

Berättade jag att i tisdags när de ve en månad sedan vi gifte oss
då gav jag mannen rosor.. en röd ros för varje dag vi varit gifta..
Gulligt va ??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0