good and bad

möte med skolan idag o jag känner inte alls för de..
Men vad gör man jag kan inte slippa undan de..

i alla fall så har jag nu redan tvättat undan tvätten o vikt den
kört Hannah till skolan som på vägen dit visade sig just i dag ligga 2 mil längre
*mm*
o inte för att jag körd fel utan för att Hannahvirrepanna kom på att just de jag ska inte tikl sibbhult utan
till Glimåkra :-)
jag vet de tillhör mamma rollen att vara taxichaffis med..

En låg föreläsning av mamma om att måste planera o man måste ha koll
Ja ni vet sånt som vi mammor tjatar om o barnen glömmer direkt..
så va vi framme o hon hoppade av
jag tog vägen om knislinge o köpte mig en räksallad
Hemma igen o nu ska jag snart på skolmöte då
Ass o Lucas ska till OTAB o hömta skor o skenor o justera ståskal..


I går så laga jag stek till middag
vi hjälptes åt barnen o jag o sophie fick potatisskalningen
*tur hon hade va*
hon skalade på och när de va klart
o jag kan säga att de är inte lite potatis i denna familjen om middagen
så sägen hon
"Fan mamma jag ska inte skala potais mera
man blir ju alldelses rynkig av de"

så nu vet ni var mina rynkor kommer i från  de är inte åldern de är potatsien:-)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha...Att jag inte har tänkt på det..För så måste det ju vara, potatisen! ;-)) Dessa ungar, var får de allt ifrån? :-)

2010-09-27 @ 13:11:57
Postat av: gunilla sauer

klart att de är "pärorna"

2010-09-27 @ 13:42:47
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0