Life is a Roller coaster

idag har de verkligen vart en bragodalbana Har försökt att ta tag
i livets måsten idag
De är svårt de är motit

Jag är trotts allt lycklglottad.. mitt liv har kantras av motgångar o tuffa motgångar
de är inte de som gör mig lycklig Utan att jag har världens bästa vänner
som verkligen stöttar o kommer styrka

en liten kommentar kan göra så mycket


Idag blev begravingen uppskutten.. ja mig spelar de inge någon roll om de blev den 12
eller som nu ett par dagar senare..
Jag vill att alla som vill säga ett sista hejdå till Jack ska få den möjligheten

Jag har oxå dag grubblat o sökt svar på frågan om han har de bra nu..
svaret kommer jag inte att få men jag hoppas att min tro om detta kommer växa sig stark
inom mig
att så är de Att han har fått den fred han sökte..


Måste oxå rikta ett stort o varmt TACK till IVA i Ystad för mycket god vård o omhändertagande
jag kände att pappajack va  trygga händer de va inget hycklande från läkaren att detta kommer att fixa sig utan de la korten på bordet att så här ser de ut o läget är krtiskt men v hoppas att de vänder
och de är väl så de ska vara... hoppet är de sista som ska överges..
en sånn ska som kan i de hela kännas banal att jack blev rakad på morgonen, de bytte i sängen till honom la kuddar under ben o armar för att han skulle ha de så bra som de gick
vårdpersonalen hade en härlig sätt att finnas men att inte synas, jag menar att jack va ju så pass dålig att de va folk på rummet hela tiden
del oxå för att han hade C-PAP
när jag va där så va de ju givet där men de liksom satt på håll
lätt oss anhöriga sitta där o prata med honom Hålla honom i handen
o när de va dax för vänding eller så pratade med oss o bad oss vänta utanför i anhörgrummet
allt för att bevara Jacks intrigitet.. o de gillar jag..


ja detta va denna dagen

 I morgon är en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0