Dag 07 – Min bästa vän

Bästa vän..
de behövde jag inte fundera länge på vem de skulle vara
Visst har jag många vänner... vänner som man är vänner med på olika plan o

vänner man delar olika saker med
men min ritiga bästa vän
fann jag när jag började skolan 1999
jag hade träffat henne en gång innnan på en fest men  ja
hon va liksom bara en i mänden i inte mer med de
våra vägar korsade då i skolbänkarna på konvux
o snabbt kände jag en trygghet i henne o hennes sätt att jobba på
vår vänskap utvecklades sakta men säkert o började mer o mer umgås..
ödet i våra lev har givet oss ett per gemensamma nämnare som gör att
hon är The lady in my life
jag känner trygghet och förtroende

vi har delat skratt o tårar
vi har varit på semeter med våra familjer vi har varit på partaj hon o jag bara

jag känner att hon finns där.. hon har accepterar mig o den jag är
o står där vid min sida
lika säkert som jag alltid kommer finnas där för henne..

min egen Miis
du är en stor del i mitt liv
en stöttepelar ett bollplank
en härlig männsika med nära till skratt
men inte att glömma de allvasamma o anvaret du tar
i vår vänskap
du finns där o du ser mig när ingen annan gör du
är jag trasig lagar du mig
är jag ledsen lyssnar du på mig, torka tårarna
när jag skrattar skrattar du med mig
o ibland kommer "skinjackeblicken"
jag älskar dig min fina underbara vän..

du är den finaste Miiis Gud skapat

tack














Kommentarer
Postat av: Camilla

Mycket fint skrivet :-) Och jag kan bara hålla med dig :-)

2011-02-12 @ 16:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0