En dag när vindarna yr

ja idag gäller de att hålla i hatten om man ska ut ..
de är kanske inte storm direkt så men de är misann friska vindar..

snacka om att man längtar tills man kan ligga o solstolen o njuta..
till o med tror jag minsann jag saknar nyklippta gräs doften om än de kliar i näsan av den

denna dag har jag minsann varit duktig o städat lite i hemmet
har kalops på spisen.. dock stod inte detta med på matlistan men då jag hade kött o frysen
o blev sugen på de så fick de bli de..
har ju matkassa för fem dagar så ibland man kan flytta rund o ändra lite..
behöver inte vara stelbent o fyrkantig..

hur som helst så är de jag o sonen idag så ass är hemma o vilar sin rygg..
hoppas han kryar på sig o att de kan bada i morgon

sonen tå när bättre i Pc slut
så på tordag blir de inläggning på barn
lite undersökningar som ska göras på sonen

nu komm nog habbislenis så
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0