just a piece of my heart

hur många gånger tänker man att man ska inte ta allt eller något för givet?
Man vet så lite om livet o dess öde att vips så försvinner de man minst anar

de är nu i dagarna 19 år sedan mamma blev sjuk
19 ¨långa svåra tunga ensama år utan min mumms
hon skulle den 23 bli 61 år
saknaden är stor
de fattas en stor bit i mig
och som om de inte räckte att jag som 6 åring skulle bli utan pappa
o som 22 år fick mamma inte vara med mig länge
så va de tvunget att storebror inte heller skulle få vara mitt stöd
han fick 40 år här
o de är fan inte rättvist

jag kan inte ändra på detta hur gärna jag än vill


man ska inte ta någon eller något förgivet snabbt ändras allt



ge varandra en extra kram


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kram <3

2011-01-04 @ 00:49:01
Postat av: Madeleine

MEGA KRAM <3

2011-01-05 @ 23:28:21
URL: http://beppii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0