käftsmäll

Dagen började ok tycket jag.. sonen är ju helt underbar på morgonen o klagar inte ett dugg om man blir lite stressad eller om han är trött... gud om man haft de morgonhumöret..
Dagen väder har jü oxå varit galant o man kan ju liksom få en tro om att denna evighetsviner kanske har ett slut
Man känner liksom att de vill blir vår
o för min del får de gärna bli de

Dagen kändes att bli som en bra dag o jag tyckte att de va/är jag minsann värd
O Puff som en blixt från klar himle så kom en bild framför mina ögon
en bild på min älskade o saknade bror
en bild på han o mig
de knöt sig i magen o tårarna bara rann.. Fan vad saknad han är

de gör ont i hela hjärtat av att tänka tanken på att han verklligen inte finns mera
han är borta
den tröst jag måste intala mig är att han är med mamma o pappa o att där har han de bra
att de tar hand om honom på bästa vis

o att dessa bilder som kommer är ett tecken på att han finns med mig överallt alltid
så måste de vara
de måste vara så


min bror min bror

älskar dig nu då o sen

Kommentarer
Postat av: Tezz

KRAMAR OM <3

2011-01-21 @ 21:39:34
Postat av: gunilla sauer

Tack Tezz

2011-01-21 @ 22:52:49
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0