skitdag

ja igår va de en riktigt skitdag
magen min va totalt utslagen tack o lov så kräktes jag inte men de
är lika otrevligt med diarre o magsmärta

idag känns de lite bättre även om de känns bubbligt i magen även idag..



Helgen som gick blev så toppen
vi dansade ut julen o plundrade granen.
vi va 16 personer o skratten gungade i Neverland som aldrig för

vi började men att käka lite mackor,, jag hade gjort skinkmacka o ägg o sill
o Miss hade gjort räkmacka

efter de så fick alla ta på sig kläder för vi hade gjort en tipsrundevariant
två o två fick man gå o svara på lite annerlunda frågor.
varmande dryck i form av lumomba serverades.

efter den lilla vandringen så va de dax för ringdans kring granen med plundring av den
och de hände div saker in den som  chips choklad o en o annan snaps..
detta avslutades med att granen kastades i väg

inne så fikade vi på rulltårta som milla o johan gjort o några nyponsoppashots blev de med

redivisning av tipsrundan o sen singstar tävling

Ja detta va o stora drag hur vi dansade ut julen 2011

nu ska jag ta o vila mig en studn för att sen ta tag i huset som efter gårdagens sjuka bör saneras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0