Börjar om

Funderar om jag ska starta en helt nu blogg..
denna har varit en trogen vän som jag har ventilerat mycket av mina tankar funderingar o de som jag varit med om i livet
den har varit ett tryggt o bra bollplank o de har givit mig någonstans att lägga de jobbiga
Nu har de blivit så att här på bloggen där jag "lägger" av mig figurerar personer som vill gräva i detta
vända de på sitt vis i slänga de omkring sig som om de va offentligt fakta som de är tilllåtet att sprida runt

ja jag vet att de inte finns någon lag för sk skitpratare men i min värld finns en tolleransnivå o den är
långt under sånt TRAMS
 
Att hålla på med sånt i vuxen ålder är inget merän skämmigt..


så i mitt liv har de varit en som start på mycket de senaste åren o nu blir de även de här o cybern...


jag vägrar låta mina motgångar ligga som grädde på rulltårtan på kafferep



Kommentarer
Postat av: Lolla

Byter du bloggadress så skicka den nya adressen till mig!



Kram på dig min vän. ;-)

2011-07-31 @ 12:37:49
Postat av: Gunilla Sauer

din mejl dådåd ;-)

2011-08-02 @ 11:08:54
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Lolla

[email protected]

2011-08-02 @ 19:47:59
Postat av: Aamor

Kan nån hjälpa mig hitta en bra erbjudande på skor ?

2012-11-24 @ 12:15:49
Postat av: Leo

Hur ska du fira jul? :) Spara upp till 50% på resor världen över hos Hotels.com

2012-12-04 @ 13:03:43
URL: http://bit.ly/HotelscomSE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0