fredag som snart blir lördag

när jag vaknade va de fredag ute.. solen tittade fram o jag kände mig pigg
tog tag i fredagsstädet o de gick i en sjudundrande fart..

nu i kväll har vi kollar Lets dance o krängt gotter kollar Big Brother
o jag skrattade till tårar när Gurkan färgade sig blond eller vad man nu kan kalla
den färg han fick

Lucas är hemma denna helgen till ära annars är de kanske folktomt här hemma
de blir de så fort ordet STÄDA nämns.. Folk drar som avlöningar:-)


som jag skrev innan i veckan är de många tankar som trängs i min skalle
hoppas att några av den snart ska fatta att de inte finns plats för dem o försvinna, flytta o terra någon annan i 20 år kanske


jag hoppas att de blir fint väder i helgen så att jag kan fick lite ute
har tre fönster kvart att putsa o en del löv jag inte orkade ta i höstas.. eller orkade o orkade
jag hann inte för den förbaskade snön hade lite mera bråttom än jag trodde

nu hoppas vi att vi slipper mera snö o kan njuta sommar o sol

nu ska jag lägga mig o sova

i morgon är en annan dag



en jävla åsna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0