Huvud Axlar knä o tå

då va de tisdag o den är den sista veckan i mars.. på fredag vänder vi blad o kliver in i April månad
våren är i antågande o de känns så härligt
jag hoppas att vi slipper bakslag i form av snö eller dyligt..

I morgon tänkte jag plantera panséerna jag köpte i helgen
tycker de blir lite mera vår när dessa små sötnosar pryder ytterkrukorna

i kväll är jag trött i huvudet.. så trött så att de värker..
så de kommer att bli en tidig kväll i sängen o ag hoppas att jag kommer sova den  goda natten

har färgat o satt om håret med... har oxå bestämt att snart så åker de långa av för sommarvila o de blonda kommer fram igen
tror de blir skönt då de är lite trix med löshåret då fästena ska fönas varje gång efter de blivit blöta
o de är inte så lätt på sommaren då man vill bada mycket
så en kortare frissa om kommer bli ljusare är sommar planen för mitt hår..

i söndags va vi på skånes djurpark med kusin marie o hennes fina familj
en underbar dag o jag är så tacksam att jag hittat mina kusiner igen

så nu tar jag min huvudvärk o lägger mig..

Ta vara om varandra
ni är alla värdefulla var o en..

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0