snabbt går de

samtidigt som jag tycker att Mars har varit en drryyg månad så springer veckorna iväg.. de känns stundvis som
tisdagar o tordagar är vips borta ..

nu i alla fall ska jag komma med en summering i vad som hänt denna vecka
Måndag så tog jag tag hemmet städade fiffade hängde upp nya gardiner o tron på att våren skulle anlenda
stärkest,,
tisdag hade ´jag en softar dag,, fixade lite ärende o så
torsdagen hade jag ett läkarbesök o sonen skulle prova ut en nu elis, em armcykel o lite annat fix på manuella stolen han fick en griptång oxå
 
Fredag o min lillebrors födelsedag.. grattis till honom.. o jag va som en lase.. kollade lets dance big brother krängde godis o somnade gott

Lördagen va vi i Skurup o firade lillebror med smörgåstårta o hade så trevligt så..

söndagen va de softa o städa


de finns mycket annat som hänt som jag skulle vilja ventilera men jag vet inte om detta är rätt
jag vet att jag har en del "ovälkommna" läsare som använder de jag skriver här till att som jag känner de sätta
kniven i ryggen..

jag tror att i detta läget väljer jag tystnaden







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0