syster till min bror

i går va de en tung dag
saknaden gjorde sig påminnd ännu mera än vanligt
o tomheten ekade högre
hjärtat dunkade av maktlösheten drog i mig..
fyra år utan storebror fyra svåra ensamma år

som jag skrev innan så va ju jag hos lillebror i lördags
de är skönt att träffa honom
att höra hans röst som är så enormt lik vår storebror
vi jag o fredrik är de som är kvar av de som en gång va en
familj
En liten familj med stora drömmar o förväntningar på framtiden
en familj vars drömmar krossades o som om o om igen fått formas om

livet är inte rättvist
hela tiden en kamp..
en strid mot maklöheten o sorgen

en saga med olika vägar där skratt o gråt går hand i hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0