Vi säger inte Förväl.. vi säger vi ses

idag har de varit en tung dag.. vädret har visat sig på sitt sämsta sida
tårarna har rullat liter vis maklösheten har dunkar hårt hårt..

när jag vaknade i morse ville jag verkligen inte vara med om denna dagen
jag kände mikg om en trottsig tre åring som sparkade i väggen o skek jag vill inte
dock hade jag inget val.. jag va tvungen att gå igenom denna dagen

kl två dånade klockorna på uppståndelsens kapell i Ystad
den vita kisten smyckad med blommer o tända ljus skulle inge oss gråtande ett hopp om en
ljusnande framtid
dock va den trösen klen i den stunden

låtarna vi valt spelade o sjöngs
präsen pratade om hur Jack varit som person o allt kände som
en film
va detta verkligen verklighet?
va jag med om detta?
De sved o kved i hjärtat
alla gråtande människors snyfftande ekade i kapp med
den dånande orgelmusiken

sen va de tyst o över
Pappa är nu överlåten i guds händer
som de nu heter..

Du är för alltid en del av oss..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0