varför varför varför

128082-60

varför blir de aldrig som man tänkt sig? vad är de jag gjort som gör att jag ska få alla motgångar? Ja nu tycker säkert många att jag e gnällig men ni skulle bara veta vilket h-vete jag genomlidigt..
Men de som inte dödar de härdar säg de..Nu i dessa juletiden så är de jobbit att sakna någon. Pappa dog när jag va 6 år så jag har inte så mycket minne av honom men de jag minns de minns jag. Pappa dog i en bussolycka i Tyskland, på juldagen 76. så ni kan själv tänka hur kuliga jular jag har haft, Även om mamma gjorde sitt bästa, men mamma va inte så gamal när pappa dog, bara 25 år..och tre barn.. pappa va 37 när han dog.. Julen har alltid varit tuff och tuffare blev de när mamma dog. Hon dog 92. så jag fick flera år med henne.. jaghar har flera minnen.. tomheten som maler och skaver gjort ont. De kanske låter knäppt efter så lång tid men jag kommer aldrig sluta sörja, jag gör de på att annat sätt nu men tomheten och saknaden finns där.. och detta ständiga varför?? varför fick jag inte behålla åtminstone en av mina föräldrara??
Lillgossens öde har ju oxå satt sina spår, konstigt vore de annars...första julen efter olyckan, *usch* då va vi fortfarande på sjukhus men hade permis över julen.. sorgen över den uppespringande lucas, tankarna på hur han varit om inte olyckan hänt? ja ni ser idag bara bubblar frågorna..


just nu längtar jag bara bort.. bort..bort...bort.. de behöver inte vara långt.. bara bort,, men man kan ju inte fly ifrån sina minnen o tomheten finns med mig var jag än är..
Tänker mycket på min bror som jag önskar jag kunde göra mera för än vad jag gör.. men jag vet bara inte vad..

ja ni jag hoppas ni får en bra dag.. nu ska jag se om jag kan få bort magontet

pössa

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja du......jag fattar vad du menar och vet vad du varit med om!!
Ha det så bra du kan!
Vi hörs!
Kramen!

2006-12-05 @ 15:19:50
URL: http://solsickan.blogg.se
Postat av: Camilla

Men vännen, jag blir alldeles tårögd av att läsa dina fina rader :( Kan ju inte säga att jag vet hur det känns...bara att jag kan tänka mig hur. Du vet var jag finns om du behöver prata eller bara vill ha lite sällskap. Du vet, riktiga vänner är som ett äktenskap...i nöd och lust :) Många varma styrkekramar till dig!!

2006-12-05 @ 22:21:23
Postat av: Malin

Får tårari ögonen när jag läser det du skrivit gumman, jag tänker på dig och kan kkänna en del av din smärta...

Jag hoppas att du får sova gott i natt iallafall och är det nåt så vet du att det bara är att skriva..

Massa kramar till dig

2006-12-05 @ 22:28:15
URL: http://http://blogg.aftonbladet.se/5966
Postat av: Anna

Jag sörjer med dig. Idag är det sex år sedan min mamma dog. Jag har i alla fall pappa kvar i livet, men mamma saknas alltid. I allt man gör och allt som händer.

Tänker på dig.
//Anna

2007-01-07 @ 15:56:46
URL: http://majsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0