ännu en tung dag

128082-82



Fy sjutton vilken jobbig natt jag hade i natt. jag har inte sovit många minuter. Tårarna har runnit nästan hela natten.. detta hemska som finns inom mig är tufft att kämpa mot, de går inte att kämpa emot tårarna, dom kommer liksom när som.. Hjärtat gör ont och jag vill inte ha de så här.. vi ha dig här.. vill inte ha denna smärtan i hjärtat.. jag saknar dig så broren. De e så fel att du ska vara där och jag här..


vädret idag har varit fint du hade njutit idag... du hade varit ute o gått, suttit på din balkong o bara njutit av detta underbara väder..


på torsdag är de begravning...de kommer att bli tufft..

men kurre jag saknar dig,, jag kommer aldrg glömma dig du e föralltid älskad

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lilla vän, jag tänker så på dig! Sänder massor av styrkekramar inför torsdagen! Usch ja, livet ÄR verkligen grymt orättvist :(

2007-04-17 @ 19:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0