DE E TOMT UTAN DIG BROREN



128082-16




min storebror
de finns så mycket som jag skulle vlja säga dig.. de finns så mycket jag skulla vilja prata med dig om de finns så mycket mera vi kunde gjort du och jag.. tillsammans.. Men nu finns du inte här. du har lämnat detta landet till ängla landet.. trösetn i detta är att du nu är med mamma och pappa..Ni sitter säkert där o pratar och har kul *hoppas jag*
men här i mitt hjärta är de tomt... du fattas mig som bara den.. du ska bara veta hur många gånger jag varit på väg att ringa dig, men de e inte lönt du kommer ju inte att svara. jag ville komma o hälsa på dig i påsk men inte de heller är någon mening för du hade ju inte varit där... dessa dagarna fram till begavningen är grymma.. den 19 April ska de vara... usch lilla storebror då ska du få din vila som dom säger...
fan brossan att de skulle bli så här-- JAG SAKNAR DIG.,, MASSOR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver så fint om din bror. Jag kan känna din kärlek till din storebror...

Kram Gunilla mamma till Rickard 81-05

2007-04-10 @ 17:41:11
Postat av: gunilla

Du skriver så fint om din bror. Jag kan känna din kärlek till din storebror...

Kram Gunilla mamma till Rickard 81-05

2007-04-10 @ 17:41:54
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr
Postat av: Camilla

Vad skriver man till en vän som förlorat ett syskon?? Alla ord känns så små och fjuttiga...inga ord kan blåsa bort sorgen och saknaden :( Det enda jag kan göra är att finnas här för dig, om du behöver mig. Kramar om hårt och länge. Tänker på dig!

2007-04-11 @ 10:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0