kurre,var är du??

128082-77

Kurre.. varför är du inte här? varför kan jag inte ringa dïg? Gud va dumma frågor du finns ju inte här längre.. Men varför just du? Och varför nu??? du kunde ju fått några år till... 40 år fick du.. vad är de??? kort tid i ett livsperspektiv.. eller? April månad är en tuff månad... Nu på tisdag den 15 April är de 15 år sedan mamma lämnade detta landet o flyttade till änglarna... På torsdag. om en vecka ska du begravas.. på samma kyrkogård som mamma o pappa.. fan livet e orättvist... jag e snart 37 ingen mamma igen pappa o ingen storebror.. livet e hårt tufft o skoningslöst

kurre,mamma o pappa.. ni e så sakande här nere..kurre du ska veta att lucas pratar om dig.. han undrar hur du har de? ja de undrar ju jag med..han tycker att de e synd att du skulle dö.. ja de tycker vi alla..men sen sa han... nu kan han ju vara med mormor...och de e ju sant...

Här nere är de tufft.... jag kämpar mot ångesten varje timme.. rädd för mitt eget öde... orolig för framtiden.. allt hat blivit så konstigt nu...du fattas mig... sitter o skriver påminnelselappar om allt som ska fixas...
blommor ska beställas, en vattenfastmaskara måste införskaffas o ja allt annat...
men vilka problem jag har va???
Blommorna är de viktigaste de ska kännas "rätt" från pss närmaste ska de vara ett hjärta och på bandet ska de stå "vi ses" barnens blomma ska vara som en fotboll i liverpoolsfärger o på de bandet ska de stå " du fattas oss" ska oxå försöka få tag i gröna blommor till handbuketter för du tyckte om gröna blommor... detta känns så fel,.. att sitta o fundera på din begravning... men de e ju så du är ju död... ÅÅHH VAD HEMSKT DE LÅTER men de  e väl de som e saningen??
kändes bra idag när jag fick reda på att de låtar vi ville dom skulle spela på begravingen kommer att spelas.. tears in heaven, Don´t cry o knocking on heavens dorr... ja de e låtar som du står för..

men fan kurre.. du skulle varit här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0