valborg...

128082-86




valborgsmässoafton idag...känns som vilken dag som tycker jag.. vi har grillat de är väl de..

kurre
hur har du de där där borta i evigheten? Har ni firat någon valborg?
va de du som va här i morse? f-n broren
jag saknar dig som f-n.. valborg för två år sedan va du här, då grillade vi oxå och du tycket vi hade de mysigt.. de va ungefär samma väder då som nu.. vi satt o åt gott och små pratade.. vad gjorde du förra året på valborg? jag tror du va i Landskrona o tittade på elden där men jag vet inte.. de va ju i fjorl vid denna tiden som de riktigt gick vilse för dig.. tyvärr...
jag önskar att de fanns något som jag kunde göra för dig kurre, men de finns inget mera jag kan göra för dig och de känns jobbigt...


Life is too short

love you 4-ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0