4 månader

128082-62


Älskade storebror idag är de 4 månader sedan... 4 månader utan dig..4 månader i sorg... 4 månader med tårar..4 jobbiga månader... jag försöker göra saker.. som i går vi va på Per Gessle.. jag vet att du vad med mig,, du bor ju i mitt hjärta..Förra gången jag va på sofiero o Helsingborg va du oxå där.. då va Gyllenetider där.. i går fattades du.. jag tror att du hade varit där i går om IRL.. Många konstiga komentarer har man fått under denna tiden.. Av folk som inte vet hur de är att sörja.. som att " men nu är de ju så länge sedan" jaha och.. jag är lika ledsen idag som för 4 månader sedan, de e nog bara så att man på något vis hittar ett sett att hantera de.. men vist händer de att tårarna kommer om jag ser någon som påminner om dig, eller om de är någon överlag som påminner om dig,, du finns ju ständigt med mig. Jag försöker finna trösten i att mamma o pappa vill ha dig lite nu.. ni har varandra nu,, du sa ofta att du inte tyckte om ensamheten.. jag vet ju nu att du inte e ensam längre där borta på andra sidan. Här om dagen, va jag jätte ledsen...jag bad dig att hjälpa mig inför ett val jag måste göra.. Jag la mig o vilade och när jag låg där kände jag att de va någon som tog min hand.. jag e helt säker på att de va du kurre för de e precis så du brukade göra.. för när jag tittade upp va där igen..jag e så tacksam för dina små vägledningar... du finns här ändå på något vis... De gör ont i hjärat sånna här dagar när jag vill berätta för dig om Lucas träff med Gessle i går.. Men du såg de kanske ändå.. du kanske va med backstage du med.. vad vet jag?? De e oxå jobbigt att inte riktigt veta.. skit kurre nu är de länge sedan vi såg o pratade...de gör så dj-a ont att tänka "jag ´har ingen storebror längre" så jag låter bli... life is too short

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0