R.I.P My Loving Brother

128082-17

Min lilla storebror... FAN säger jag bara...Du har lämnat mig.. LÄmnat mig, fladdrat vidare till en annan värld.. En värld där jag inte kan besöka dig, där jag aldrig kan få prata med dig mera,, O de känns så tufft,,, de e så orättvist.... 40 år blev du., 40 ynka år... de är inget ju.. du skulle leva minst 40 till.. Nu blev de inte så... Du finns inte här hos mig längre...
Dagen sedan i går, de va i går som jag hittade dig död i din lägenhet... Död, de ordet skrämmer mig.. Men du låg på golvet.. Död! och du har legat död i runt 10 dagar.. o de e med så hemskt.. att jag inte reagerat innan.. Varför körde jag inte till dig innan, inte för att utgångspungten blivit mycket annerlunda men du hade inte legat så, så länge..
Min tröst i detta är att du inte är själv där uppe bland änglarna... du har mamma och pappa och morfar och din fb svärfar och farmor o farfar.. Ni har nog mycket att prata om nu... hoppas att du nu hittat de lugn du sökte..
men här broren.. har är de bara tomt tyst o konstigt... du fattas oss som fan...

kram din lillasyster...

Kommentarer
Postat av: åsa

*kramar om dig*
Fint skrivit......!
Men duuu klandra inte dig själv,tänk som så att det var ju du som reagerade och agerade.
Annars hade det kanske tagit ytterligare nån dag!

Ha det så bra du kan och du vet var jag finns!
Bamsekramen till dig!

2007-03-22 @ 05:44:14
URL: http://havsbrus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0