Dust in the Wind??

128082-88



Älsakde storebor..
idag är de en sådan dag som de varit extra jobbigt...du har varit i mina tankar hela dagen. Jag har fått reda på att du nu e kremerad.. fy vad grymt de lätt.. Nu är hela du borta då typ?? Ja inte minnena, men själva du.. ojoj kurre hur kommer jag att klara detta?? hur ska jag finna orken att gå vidare?? jag vet att jag måste, jag har inget val.. du e borta!
Nu väntar jag bara på att få reda på när du e gravsatt och sen är de.... TOMT!!
Fan,skit vad jag saknar dig...

hoppas du har de bra i alla fall.. kom i häsla på kurre.. ja mamma o pappa e med välkommna de vet ni.. oj tänk om de va så enklet att bara säga kom hit o så kom ni.. hur ska jag få in i mitt huvud att du e borta?? jag kan de bara inte de går inte.. jag vill inte att de ska vara så...


life is too short

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0