tungt,tomt,tyst.....

128082-28



MMM då satt man här igen mitt i natten.. vad har de blivit av mitt liv?? Jag har saker inplanerade under dagarna och de fixar jag någerlunda. De som kan bli jobbigt är att de finns alltid något som händer under dagen som gör att jag tänker på dig broren.. du fattas mig... jag försöker fatta de hela som du gick igenom. försöker förstå vad de va du menade och jag har hittat svaren på många frågor men de e långt i från alla.. jag vet inte när jag kan stoppa mig själv i detta.. jag vet att ¨bara att jag satt en datum då jag ska försöka återgå till ett jobb... den 22 maj... du va ju så stolt över att ha en syster som va på akuten. och men den underbara personal där finns så känns de"rätt" att vara komma tillbax dit.. att veta att jag va v'lkommer dit har varit en stor hj'lp i mitt sorgarbete..


Nu stundar helgen. M[ste fixa kl'der till barnen.. |suck| inte de l'ttaste


life is too short

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0