tufft att leva

usch idag är de en sådan dag som de är så jobbigt! Du min storebror, jag saknar dig så de gör ONT kurre. De är riktigt jobbigt.. I morgon är de 5 månader sedan du beravdes.. 5 månader sedan jag va dig "nära" för sista gången. Fan kurre de va ju inte så här livet skulle vara. Livet e inte sig likt längre, helt självklart du e ju inte här längre. Tanken på att de är så här livet ska se ut? tungt o hårt???

Jag vill ju att du ska vara med här.. Som i går kurre, Lucas gick sin första dag i skolan.Han hade ringt o berättat för dig om hur de va.. Eller i veckan när din största son fyllde 17.. de e så orättvist. Du skulle ju bara där hos han o gratta honom.. De e ju inte bara en storebror som försvann, du va ju pappa oxå.. o kompis, vän, kusin,barnbran.. ja så mycket försvann med dig..

Hjärat gråter,hela tiden. Jag försöker kämpa på. Ta tag i vardagen, men de e inte lätt.. du fattas mig, ständigt...
varför är de så tufft att leva.De gör ont att leva..

jag hoppas att du,mamma o pappa har de bra där uppe.

Här nere är de tomt, tyst o saknaden är GRYM

kan du inte sluta att vara borta nu o komma tillbax... de räcker liksom nu..



LIFE IS TOO SHORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0